HTML

dini blogja

Március 4-étől Jupiterben (FL) veszek részt Spring Trainingre...

Friss topikok

  • Matthew: Nem írsz valami összegzést? Én szívesen olvasnék egy ilyet. (2008.06.16. 20:22) Képek 3.
  • Goro Anyja /Bea/: Dini! Élvezetesek voltak az írásaid, -de mint a baseballhoz csak konyító, nem igazán értettem mind... (2008.05.28. 17:39) Május 24.
  • Niko: Szasz Egyébként a mozgásáról egyből fel lehet ismerni. Te elég izmos vagy már? Niko (2008.05.21. 10:03) Pedro's back
  • foldimiki: hi, jun. 6-7-re legyél itthon, hogy leigázhassuk Károlyvárost Tanulj tenyleg minel tobbet, Varun... (2008.05.20. 11:40) Pedro
  • Padre: Megállott az élet odakint öregem? Mi van? (2008.05.19. 08:37) Május 8.

Linkek

2008.05.21. 03:13 SimonyiDénes

Pedro's back

Hát megtörtént. Dobott. Az MLB.com-on annyit írtak, hogy 77 dobást dobott, 4 1/3 inningben. Ez eddig helyt álló. Ellenben részleteket nem közöltek. Na én mint bennfentes elmondok pár részletet. 88-89 mph-val dobált. Megkérdeztem a szobatársaimat akik ütöttek ellene, hogy mit gondolnak. "He's by far the best pitcher I've ever seen". A labdái rengeteget mozogtak. Ross Oeder(szobatársam 3/3 Pedro Martinez ellen) elmondása szerint volt egy 2seem fastballja ami a strike zóna külső részén indult és belső felére érkezett.Oda dobta a labdát ahova kellett-néha nem-. De a lelátóról is nagyon jól nézett ki a dolog.


A statisztikák azonban ellentmondhatnak az eddigiekkel. A 4 inning alatt 7 hitet kaott és 2 earned run-ja volt. Kapott egy HR-t is. De amúgy az összes többi 6 hit csak ilyen éppen infield felett átpottyanós volt. A srác aki ütötte a HR-t a következő at batjében persze strike out lett:) Csináltam rengeteg fényképet és egy csomó videót is. A képeket majd feltöltöm de a videók közül majd kinézek néhány jobbat és csak azokat töltöm fel.

Úgy látom ezen a képen azért nem teljesen lehet kivenni, hogy ez Pedro de a hátán a  számból talán.


Ma reggel miközben mi a reggeli beszédre vártunk az outfielden dobált az egyik edzővel egy új nagyligás csávó akiról többen nem tudtuk, hogy ki aztán felvilágosítottak minket, hogy az Jason Isringhausen. 11 saveje van már idén 17 lehetőségből, ami nem annyira jó. 8.00 ERA-val rendelkezik ami megintcsak nem túl fényes. Én meg szombaton guggoltam egy embernek akiről feltételeztem, hogy olyan AA/AAA-ban lehet mert még sose láttam és hogy biztos leküldték rehabilitálni. És aztán arra jutottam, hogy nagyon hasonlított erre a csávóra tehát biztosan ő volt. Aztán néhány órával később beszélgettem az egyik edzővel és kérdeztem, hogy mikor érkezett Isringhausen és mondta, hogy ma. Ekkor összeomlott az elméletem. Aztán kérdeztem, hogy ki lehetett múlthéten és mondott valami neved, hogy AA-ben volt tavaly és, hogy most járt le az 50 meccses eltiltása mert valami steroidon elkapták:) A csávó elég izmosnak is tünt amúgy:)


Nos mára akkor ennyi volna.

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://springinjupiter.blog.hu/api/trackback/id/tr26479866

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Niko 2008.05.21. 10:03:49

Szasz

Egyébként a mozgásáról egyből fel lehet ismerni.

Te elég izmos vagy már?

Niko
süti beállítások módosítása