HTML

dini blogja

Március 4-étől Jupiterben (FL) veszek részt Spring Trainingre...

Friss topikok

  • Matthew: Nem írsz valami összegzést? Én szívesen olvasnék egy ilyet. (2008.06.16. 20:22) Képek 3.
  • Goro Anyja /Bea/: Dini! Élvezetesek voltak az írásaid, -de mint a baseballhoz csak konyító, nem igazán értettem mind... (2008.05.28. 17:39) Május 24.
  • Niko: Szasz Egyébként a mozgásáról egyből fel lehet ismerni. Te elég izmos vagy már? Niko (2008.05.21. 10:03) Pedro's back
  • foldimiki: hi, jun. 6-7-re legyél itthon, hogy leigázhassuk Károlyvárost Tanulj tenyleg minel tobbet, Varun... (2008.05.20. 11:40) Pedro
  • Padre: Megállott az élet odakint öregem? Mi van? (2008.05.19. 08:37) Május 8.

Linkek

2008.05.02. 03:43 SimonyiDénes

Május 4.

Mindenféle komolyabb esemény nélkül telt el az előző hét. Játéklehetőséget csupán simulated game-ek során kaptam. Ami azért nem annyira rossz. Sőt igazából még izgalmas is lehet. A különbség az igazi meccshez képest csak annyi, hogy a saját embereink ellen játszunk és, hogy a bíró valamelyik edző. Egy ilyen alkalmával hét inninget is guggoltam.

Tegnap egy junior college ellen játszottunk, és az edzők általában az ilyen meccsek előtt mindig elmondják, hogy 20 ponttal kell nyerni meg minden hasonló. Aztán a 7. inningig 0-0 volt az állás és 2 darab BH-nk volt, ami nem az ellen nagyszerű dobó teljesítményének köszönhető. Az edzőn ekkor az ideggyengeség jeleit véltem felfedezni. Majd a 8.inningben szereztünk 4pontot itt egy kicsit csillapodtak a kedélyek, de az új dobónknak nem sikerült eltalálnia a strike zónát és így megtöltötte a bázisokat. Aztán szereztek ők is 4 pontot. A meccs végeredménye is ez maradt és az edző hozzánk intézett beszéd nélkül szitkozódva elhagyta a pályát. Eléggé a lelkére vehette a dolgot mert még fél órával később is mikor lementem a klubházban a szobálya előtt a szitkozódását lehetett hallani... Kiváncsi vagyok, hogy miféle büntetéssel találkozunk hétfőn.


Pár hete BP alatt panaszkodtam az egyik dobónak, hogy milyen kényelmetlen egy szuszpenzor. Kérdezte, hogy milyet használok mondtam, hogy egy sima egyszerű szuszpenzort. És mondta, hogy vegyek újat, mégpedig banana cup nevűt. Aztán vettem is olyat és azóta nem panaszkodok, mert az oldala nem olyan kemény mint a régi és sokkal kényelmesebb. De a lényeg nem is ez, hanem, hogy beszéltek egy másik féle szuszpenzorról is, melynek neve nutty buddy és a készítője szerint ez a legbiztonságosabb, érdemes megnézni a videóját (Mark Littel vs. Pitching machine, baloldalt).


A héten a Palm Beach Cardinals(A) csapatát a példátlan sérülés hullám továbbra sem hagyta nyugodni és a leadoff hitter, right field Tyler Henley legalább 6 hétre DL-re került. De még így is szerencsésnek mondhatja magát. Történt ugyanis, hogy buntolni próbált és egy inside magas labdát dobtak, ami elől megpróbált elmenekülni de a labda valahogy eltalálta a dobó kezének a középső ujját és az utolsó ujjpercéről leszakadt az ütőkesztyűvel együtt az ujja is majdnem. Csak egy bőrdarabka tartotta ott, aminek köszönhetően vissza tudták varrni az ujját és valószínüleg teljesen rendbe fog jönni. Ha az a bőr darab nem tartotta volna ott akkor elbúcsúzhatott volna az utolsó ujjpercétől.


Egy korábbi bejegyzésben írtam egy dobó edzőről aki menne Magyarországra, ha fizetnék az összes költségét. Pár napja odajött hozzám, hogy képzeljem el írt neki valaki Magyarországról, hogy menne-e. Terry volt az illető, de azt mondta, hogy csak úgy menne ha fizetnének neki mindent. Ennél a pontnál szünhetett meg a levelezés:)


Na de ugyanez a dobó edző odajött hozzám pénteken ebéd közben, hogy ha végeztem akkor menjek az irodájába. Nem nagyon tudtam, hogy mire is számíthatok. De mielőtt végeztem újra bejött és mondta, hogy amint végzek menjek a stadionba, mert guggolni kellene valakinek. Fogalmam se volt, hogy kiről  lehet szó de arra jutottam, hogy biztos valami fiatal csávó akit esetleg le akarnak draftolni, mivel draft előtt minden játékos akit fontolóra vesznek eljön ide és megnézik, hogy hogy mozog egy edzésen. Szóval befejeztem a szendvicsemet és irány a stadion. Kiderült, hogy "csak" egy Palm Beach Cardinals dobónak kell guggolni, akinek gondjai vannak a strike zóna eltalálásával. Mivel a mozgásával nem találtak semmi problémát és a bullpenben is jól dob arra jutottak, hogy biztos ideges. Ezért kellett a stadionban dobnia. Még nem guggoltam sose a stadionban de ez a salak ez nem is salak. Nem tudom, hogy milyen anyag de nem is annyira narancs sárga és sokkal finomabb. Szóval nagyon nagyon bejött. A srác érdekesen dobott, 5-6 dobás ahova kell aztán egy fastball 2méterrel mellé, curveball ami a salak előtt lepattan. Ettől eltekintve frankón dob:)

Amikor véget ért a bullpen sessionje az edző mondta, hogy kapok egy kólát az edzői kajálóban mondtam ok. Szóval bementem és ott volt néhány edző és a dobó edző mondta nekik, hogy mit csináltunk és az egyik főedző elismerően megjegyezte, hogy én edzek a legkeményebben. Az elég frankó érzés volt mondjuk. Nem csak feleslegesen edzeni, hanem, hogy valaki látja is. Lényeg ami lényeg büszke lettem magamra :)


A héten meccsek alatt előkerültek a "bench game"-ek. Ezek általában valamilyen találós kérdések vagy valami hülye szójátékok. Ismeri valaki az "is that a straight line" vagy a "bumm, bumm, bang,bang" című játékokat? Esetleg, ha valakinek van valami jó efféle játéka azt megoszthatná velem/velünk.


Akkor még megjegyezném, hogy a kedves hugom szerdán ballagott, és sanálom, hogy nem lehettem jelen. Mindazonáltal minden érettségizőnek sok sikert kívánok és Gazsinak üzenném, hogy ne húzzon meg sokat:) És mivel ma van május első vasárnapja minden kedves anyukának Boldog Anyák Napját is kívánnék!

5 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://springinjupiter.blog.hu/api/trackback/id/tr42450624

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hugi 2008.05.04. 21:45:16

hát én is sajnálom hogy nem voltál ott de tudom hogy neked kint jo, ez megnyugtat és megéri;)

gazsi 2008.05.04. 22:15:00

Pedig valakin ki kell töltenem a dühömet azok után, hogy a tegnapi 22-2-t követően, ma 6-3-ra kikaptunk Kanizsától. Nem mentség az sem, hogy Gida dobott. Ezen a héten vagy 20 inninget. Már majdnem Titi... Büszke vagyok rád, Dini. Léci a legkeményebben nyomó titulust itthon is mutasd meg!

foldimiki 2008.05.05. 10:59:27

ja, büszkék vagyunk, mi meg szarok voltunk sajnos
küzdjél tovább!

Hami 2008.05.06. 12:46:04

Ez az Dini! Csak így tovább! Írnék neked egy fontos ügyben, melyik címedet használod?
u.i.: Gazsi meg csak vágja, akit kell, mert mi kapjuk aztán az összes hülyét a nyakunkba...

Zsoba 2008.05.07. 20:31:18

Akiről korábban szó volt Rick Ankiel és a Thing (dobóból, outfield)

mlb.mlb.com/media/video.jsp?mid=200805072655396
süti beállítások módosítása