HTML

dini blogja

Március 4-étől Jupiterben (FL) veszek részt Spring Trainingre...

Friss topikok

  • Matthew: Nem írsz valami összegzést? Én szívesen olvasnék egy ilyet. (2008.06.16. 20:22) Képek 3.
  • Goro Anyja /Bea/: Dini! Élvezetesek voltak az írásaid, -de mint a baseballhoz csak konyító, nem igazán értettem mind... (2008.05.28. 17:39) Május 24.
  • Niko: Szasz Egyébként a mozgásáról egyből fel lehet ismerni. Te elég izmos vagy már? Niko (2008.05.21. 10:03) Pedro's back
  • foldimiki: hi, jun. 6-7-re legyél itthon, hogy leigázhassuk Károlyvárost Tanulj tenyleg minel tobbet, Varun... (2008.05.20. 11:40) Pedro
  • Padre: Megállott az élet odakint öregem? Mi van? (2008.05.19. 08:37) Május 8.

Linkek

2008.05.24. 23:12 SimonyiDénes

Május 24.

Utolsó napjaimat töltöm az itteni salakban. Legalábbis ha minden számításaim szerint alakul. Csütörtökön átutazok St.Louisba(e nélkül) ahol hétfőig leszek aztán jövök vissza és innen utazok haza. De addig még tervezem néhány nagyobb ütés végrehajtását.

Beszélgettem egy live bp előtt a már említett szteroidos dobóval. Egy pillanatig sem tagadta , hogy használt volna bármit. Elmondta, hogy azért használt nemtommit, mert vol egy boka műtétje tavaly novemberben és, hogy hamarabb megerősödjön a bokája. Kérdeztem, hogy érez-e bármilyen különbséget a dobásával kapcsolatban, és azt mondta, hogy erősebbnek érzi a karját. Nem tünt úgy mintha megbánta volna a dolgot. És az itt eltöltött idő alatt több olyan véleménnyel is találkoztam, hogy pl az HGH az csak segít a testnek és, hogy semmilyen káros hatása nincsen. Odáig azonban már nem jutottak el, hogy ezzel szabálytalan előnybe kerülnének. Ugyanakkor a latin játékosok meg mindenféle szteroid nélkül éveket nyerhetnek amit nem is tudnak leellenőrizni...


Tegnap 4-1-re vezetett a Nationals a 9.inning alján ellenünk, és mivel nem akartak veszíteni szükségük volt rám és egy pinch hit bh-ra tőlem. Érkezett is a BH rightfieldre. Hatalmas üdvrivalgás a kispadon. Aztán nem sikerült pontot szereznünk a leadoff bh ellenére. De sebaj én azért örültem. Ma csak az egyik csapatunknak volt meccse a másik csapat(amiben én vagyok) egy intersquad meccset játszott 4inningig. Mivel most már nem hemzsegünk a cserejátékosokból így csak 4 ütőjátékos volt köztük én. A két dobó Hooker ( én is megmosolyogtam a nevét) és Stambough (aki 1985-ben az év babája volt:)). Hooker egy jobbkezes páver picser Stambough meg egy kellemetlen balos. Első AB-m Stambough ellen volt és rögtön az első dobását a lelátóra akartam küldeni meg is volt hozzá minden csak épp a labdát nem találtam el:) Aztán 3 dobással később 2-2 countnál egy egyenest RF-re küldtem egy linedrive személyében. Aztán egyesen is maradtam mert utánam 3K következett. Következő inningben mivel ez intersquad meccs volt egyesen maradtam futóként és előszőr bunt majd hit and run volt. De egyiket se hajtotta megfelelően végre az ütőjátékos így 2-esen force out lettem végül. Így kerülhettem újra az ütőboxba 1 out futó 1-2. Az ominózus power pitcher volt a dombon. És ugye gyors labda messzebbre száll. Már a héten gondolkoztam rajta, hogy az oké, hogy BH-kat ütök de azért üthetnék már valami redeset is. Valami nagyobbat. Szóval az első egyenest szemeltem ki áldozatul ami right-centeren a warning track előtt esett le és az első extra basehitem egyben az első RBI-om is volt, egyből kettő. Aztán megintcsak nem szereztem pontot. A maradék 2inninget RF-ként töltöttem mivel az outfieldeket is szerették volna ütni látni az edzők, no meg persze nem akarják nagyon elvenni a dobók önbizalmát. Habár az RF akit leváltottam egy homerunnal büntetett:) Igazából nagyon nagy élmény volt ilyen nagyot ütni. Pontosabban büszke voltam magamra, hogy ezek se jobbak. Persze jobbak de, hogy én is megtudom csinálni amit ők és bizonyítottam magamnak, hogy nem volt feleseleges az egész amit itt csináltam. És talán még egy kis fricska az orruknak, hogy többszáz ezer dollárt költenek játékosokra akik nem biztos, hogy annyivel jobbak.


Még egyszer szerintem biztos írok mielőtt hazamennék. De ha még se tenném remélem szórakoztató volt a blog még ha az utolsó pár hétben ritkábban is írtam aminek talán az lehet az oka, hogy beleszoktam a dologba és sokkal kevésbé tüntek érdekesnek az amúgy hihetetlen dolgok. Szerintem nem sokan tudnának érdekeset írni a munkájukról minden nap, és ez igazából munka-még ha nem is olyan igazi. Már igazából nagyon kiváncsi vagyok, hogy mi a helyzet otthon és nagyon szeretnék segíteni, hogy hamarosan talán valaki más is eljuthasson ide és talán neki több esélye legyen csapatba kerülni.

Tán illik még megköszönnöm mindenkinek aki olvasta az eddigieket és, hogy a fórum se vált harctérré. Most már hamarosan találkozunk!


Dini a Mets Port St.Lucy-i stadionjában miután Pedro dobott

13 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://springinjupiter.blog.hu/api/trackback/id/tr5486017

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Padre 2008.05.25. 06:16:09

Zsír vagy Dinikém, de mostmán akkor tessék felülni a gépre és indulni haza szépen. Monnyuk elötte még kibaszhatod a bogyót rendesen, de aztán tipli haza öregem.

marci 2008.05.25. 08:59:29

Koszonjuk a storykat; gratulalok; jo pihenest; jo utat!

gazsi 2008.05.25. 20:50:08

Remek Dinikém! Csatlakoznék tanult kollégámhoz, Padréhez. Gyere haza, mert szükség van a sok remek ütésedre. Mostanában mindenki megver minket, mert semmit nem ütünk. A dobóink önmagukban nem elegek. Varasdinban már nekem kellett dobnom...:-)

Niko 2008.05.26. 11:01:46

Szasz Dini!

Szóval nagyon király vagy már így is, nekünk sikerült ismét Ernesto kiscsávóval találkozni, csak most Zagreb színeiben és nagyon bohócot csinált belölünk. 19k a csapat teljesítménye, úgyhogy nagy szükség lenne a tanácsaidra.

Niko

foldimiki 2008.05.26. 17:58:23

Majd amikor üldögélsz egy számítógép előtt napi 8 órát, akkor még vissza fogod sírni ezt a munkát:)
Gratula, várunk majd

foldimiki 2008.05.26. 18:38:16

ja igen és kérdezd még meg a szteroidos csávót, hogy a tilinkójával vannak -e problémái:)

Simonyi György 2008.05.26. 19:52:58

Szia Dini!

Nem reagáltam a 3 hónap alatt az írásaidra, mert lehet értelmetlenül megszóltak volna. Én büszke (meg a csapat) vagyok/unk rád. Jók voltak az írásaid (és remélem sokaknak hasznosak). Nyílván nem volt könnyű ezeken az edzéseken hozni azt a szintet amit a tizen éve naponta komoly edzőkkel körülvéve, dollármilliókról álmodozó baseball stár jelöltek hoztak. Nem vallottál szégyent, jól képviselted kishazánkat, szerény baseball társadalmunkat.
Köszönöm mindannyiunk nevében, nagyon várunk haza.
Apa

osvath 2008.05.27. 05:30:25

Szia Dini!
Sajnalom, hogy vegul nem volt idod eljonni hozzank Miamiba, de talan majd legkozelebb, ha erre jarsz! Olvastuk a blogot, tenyleg erdekes volt, es biztos nagyon sokat fejlodtel, tapasztaltal ez alatt az ido alatt. Sok sikert, take care, be good bro!
Marci, Kata

Hami 2008.05.27. 14:27:59

7-én akkor Karlovacon már írhatom a lájnápba, hogy
4. Simonyi D. 2 #31?
Hami

csubi 2008.05.27. 19:38:52

Szia Dini!
Köszönjük szépen a sok-sok hasznos infot, amikkel elláttál minket. Remélem mások is hasonlóan büszkék rád, mint jómagam.
Jó volt olvasni az írásaidat, jó hangulatuk volt. Nagyon élvezetem olvasni őket. Sok sikert a továbbiakban is!
Csubi

Hami 2008.05.28. 14:18:38

Még csak annyi, hogy mielőtt hazajönnél, kérj meg valakit a kölyökcsapatból, hogy dobjon neked pár offspeed szart a cage-ben, hogy ne legyen gondod az átállással :-)
Gratulálunk, Dini, te vagy a mi Pióker Ignácunk!

foldimiki 2008.05.28. 17:29:16

Hamikám, ki a f**** az a Pióker Ignác. Ott lakik az utcátokban? Azért vannak itt gyors dobók. Legalábbis nekünk elég gyorsak:)

Goro Anyja /Bea/ 2008.05.28. 17:39:23

Dini! Élvezetesek voltak az írásaid, -de mint a baseballhoz csak konyító, nem igazán értettem mindent.Azért folyamatosan olvastalak,hátha "szakértőbb" leszek. Jó volt tudni, hogy teszed a dolgod, jól érzed magad. és minden rendben. A baseball szurkoló ősanyák nevében: mi is nagyon várunk haza, és büszkék vagyunk Rád! Puszi: Bea
süti beállítások módosítása