HTML

dini blogja

Március 4-étől Jupiterben (FL) veszek részt Spring Trainingre...

Friss topikok

  • Matthew: Nem írsz valami összegzést? Én szívesen olvasnék egy ilyet. (2008.06.16. 20:22) Képek 3.
  • Goro Anyja /Bea/: Dini! Élvezetesek voltak az írásaid, -de mint a baseballhoz csak konyító, nem igazán értettem mind... (2008.05.28. 17:39) Május 24.
  • Niko: Szasz Egyébként a mozgásáról egyből fel lehet ismerni. Te elég izmos vagy már? Niko (2008.05.21. 10:03) Pedro's back
  • foldimiki: hi, jun. 6-7-re legyél itthon, hogy leigázhassuk Károlyvárost Tanulj tenyleg minel tobbet, Varun... (2008.05.20. 11:40) Pedro
  • Padre: Megállott az élet odakint öregem? Mi van? (2008.05.19. 08:37) Május 8.

Linkek

2008.05.19. 22:35 SimonyiDénes

Pedro

Nos már tudom hogy nagyon régen jelentkeztem. Kissé ellustultam meg egy betegség is korlátozott.

Szóval az elmúlt pár napban torok fájás, orrdugulás, köhögés zavarta az álmomat meg persze a nappalaimat is. Két napig fejfájás is gyötört amire kaptam valami fájdalom csillapitót ami hatott is. De a mellékhatására is rájöttem. Catcher edzés volt és dobógépból lőttek nekünk curveballokat. Elég gyorsan de a lényeg az volt, hogy a gyógyszer lelassította a reflexeimet. Érdekes volt:)


Ennél tán érdekesebb, hogy most egy 4 meccses hitting streakem van:) Persze ezek csak intersquad meccsek de a dobók attól még dobók. Azt hiszem, hiogy most már nem is fogok túl sok játék lehetőséget kapni, úgyhogy igyekszek még a maradék időben minél több dolgot megtanulni.


Nagy örömmel olvastam a Duna Kupa beszámolót. Szuper, hogy végre jó lehet a válogatott.


Szóval amiért ma írok az az, hogy végre Pedro Martinez elérkezett a rehabilitációjának arra a szakaszára, hogy meccsen dobhat. És előszőr egy Extended Spring Training meccsen dob. Mégpedig a Cardinals ellen. Pontosabban a white team ellen. Én sajnos a Red teamben vagyok és így nem játszhatok a meccsen de elszállítanak minket is a stadionba. Kiváncsi vagyok mekkora felhajtást csinálnak belőle, mert, hogy este 6-kor kezdődik a meccs és a Mets Port St. Lucy-i stadionjában lesz, ahol sose játszunk. Majd igyekszem képeket készíteni aztán megírom azt is, hogy milyen volt Pedro. Meg a stadion meg az egész.


A hazautam már kezd körvonalazódni. Úgy néz ki, hogy május 28-án átrepülök St. Louise-ba és néhány napot ott töltök Al Hrabosky meghívására, és június első hetében utazok haza. Szóval hamarosan találkozunk!

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://springinjupiter.blog.hu/api/trackback/id/tr43477741

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gazsi 2008.05.20. 07:47:38

Vedd már le a St. Louise végéről az e betűt!

Brecsi · http://www.seopack.hu 2008.05.20. 09:04:40

Hát ha fáj a torkom és bedugul az orrom én is nehezen nyomkodom a billentyűket :D Azért próbáld meg megoldani, hogy egy laza BH erejéig üthessél Pedro ellen:D Lehet akkor nem is kellene olyan hamar hazajönnöd:D

foldimiki 2008.05.20. 11:40:51

hi,

jun. 6-7-re legyél itthon, hogy leigázhassuk Károlyvárost

Tanulj tenyleg minel tobbet,
Varunk itthol
süti beállítások módosítása