HTML

dini blogja

Március 4-étől Jupiterben (FL) veszek részt Spring Trainingre...

Friss topikok

  • Matthew: Nem írsz valami összegzést? Én szívesen olvasnék egy ilyet. (2008.06.16. 20:22) Képek 3.
  • Goro Anyja /Bea/: Dini! Élvezetesek voltak az írásaid, -de mint a baseballhoz csak konyító, nem igazán értettem mind... (2008.05.28. 17:39) Május 24.
  • Niko: Szasz Egyébként a mozgásáról egyből fel lehet ismerni. Te elég izmos vagy már? Niko (2008.05.21. 10:03) Pedro's back
  • foldimiki: hi, jun. 6-7-re legyél itthon, hogy leigázhassuk Károlyvárost Tanulj tenyleg minel tobbet, Varun... (2008.05.20. 11:40) Pedro
  • Padre: Megállott az élet odakint öregem? Mi van? (2008.05.19. 08:37) Május 8.

Linkek

2008.04.08. 02:37 SimonyiDénes

The THING

Ha már így kezd elharapózni a fórumon a hangulat:) Akkor egy kis vidámságot szeretnék csinálni.

Szóval a tegnap reggeli bullpen sessionön ugyebár 22 darab dobó vett részt és hát akkor már minden catcher jelen kellett, hogy legyen. Így 8-an voltunk és volt egy eddig teljesen ismeretlen figura is. 6 dobónak van helye egyszerre így ketten kimaradtunk első körben a mixből. De a helyzet gyorsan változott engem megkért a Dan Bilardello(catcher edző), hogy dobáljak az egyik mixből kiemelt catcherrel a másik kimaradt catchert meg berakták a helyére. Hát elkezdtünk dobálni és leginkább olyan érzésem volt, mint amikor valaki lejön az első edzésére és hát nem tudja pontosan odadobni a labdát a másiknak. Olyan 8 méternyi távolságra lehettünk és olyan 5-6 gyér próbálkozás után, ami leginkább Táti csivi csavijára emlékeztetett- nem azért mert olyan szépen mozgott a labda, hanem mert nem jött el hozzám-:) egy erősebb dobással is megpróbálkozott az ifjú és hát majdnem a mögöttem mellettem lévő (3méterre) guggoló catchert találta el de még fölötte is eldobta. Na ezek után azt kezdtem gyanítani, hogy inkább valami vállfájdalma lehet mert hát valamiért csak ide hívták. Aztán elfeledkeztem az incidensről mert én is bekerültem a mixbe. Aztán ma reggel Bilardello jelezte, hogy lehet, hogy Alfonso-mert, hogy ez a becses neve- helyett valakinek vissza kell majd dobni a labdát. Én meg kérdeztem tőle, hogy mi van azzal a sráccal, fáj a válla? Mondta, hogy:" No! He got the THING". Mire én értetlenkedve kérdeztem, hogy mi?! " THE THING" A nagybetű nem a kiabálást hivatott jelezni, mert ezt a szót csupán az orra alatt morogva merte kimondani. Én ennél kicsit több magyarázatot vártam, mire ő elmondta, hogy ez egy eddig megmagyarázatlan eset és elvétve fordul elő, de az egyik nagyon jó páciens Rick Ankiel, aki képtelen volt strikeot dobni pár éve spring trainingen, ami nem is lett volna komoly gond ha nem dobó lett volna. Azóta outfielderként vissza küzdötte magát az MLB-be. Illetve az idei év spring trainingjén is megfigyelhető volt egy dobónál Eddie Degermannél. Aki az első spring training startjának az első 6 ütőjét elsétáltatta és azóta is gondjai akadnak betalálni a strike zónába.

Tehát ennek az Alfonso Ortiz nevű srácnak nincsen semmi fizikai problémája csupán egy ritka és eddig ismeretlen kórokozó támadta meg a THING:)


Akkor visszatérnék az okos-nemokos kérdésre. Előszőr is szeretném megkérni a nevét nem adó hozzászólót, hogy adja meg máskor a nevét, mert nem állítottam be a fórum hozzászóláshoz semmilyen korlátozást vagy kódot és nem is szeretnék de akkor adja meg mindenki rendesen a nevét. Köszi. Na ezt letudva. Nem lehet kijelenti, hogy mennyire jó a földrajzi vagy matematikai tudása az itteni játékosoknak. Ámbár meglátásom szerint a ledraftolt játékosok közül azok akik egyetemről kerülnek ki azok általában hamarabb kerülnek be magasabb szintű csapathoz. És mivel most itt a leggyengébb szintű csapat van ezért a megfigyelhető értelmi szint alacsonynak mondható:) Ellenben amikor egyetemet( college) látogató játékosokkal beszélek azok általában nem buták sőt. Van aki még azt is tudta, hogy Magyarország hol van. Persze volt olyan latin amerikai akinek azt is el kellett mondani, hogy európa hol van. De azt hiszem, hogy nagyon jogos a hozzászólás, hogy nekünk sincs fogalmunk, hogy az egyes államoknak mi a fővárosa. Például amikor tőlem kérdezgetik az európai fővárosokat és tudom és oda vannak akkor én is ezt a példát mondom nekik, hogy nekem meg erről nincs fogalmam ők meg azt tudják. Azt hiszem, hogy az átlagos amerikai (állampolgár) baseball játékos aki egyetemre járt az egészen magas értelmi szinten áll. Ellenben a latin amerikaiak már gimi alatt is csak baseball edzésre jártak és ez meg is látszik rajtuk. Tudnak baseballozni:)

Ellenben ha a tiszteletet, figyelmet, fegyelmet tartjuk "okosságnak" akkor más a helyzet. Nem tudom, hogy félelemből, vagy mert ez az egyetlen lehetőségük vagy pusztán tiszteletből de az edzések során és azon kívül a játékosok kivétel nélkül tiszteletet tanusítanak az edzők iránt. Amikor beszél az edző akkor általában mindenki némán figyel és bólogat, aztán jön a spanyol tolmács és a latinok is bólogatnak:) A pályán kívüli fegyelemmel kapcsolatban megint csak a latinokról tudnék pár rossz szót szólni. Habár biztos köztük is megtalálható olyan aki kevésbé bulizik. De általában szerintem a pályán kívüli magatartásuk nekik sokkal kivetnivalóbb. Ez azt hiszem hogy annak tudható be, hogy másképpen "szocializálódtak". Egy olyan kisérleten töröm már régóta a fejem, hogy leülök a z öltözőben lévő wc elé és feljegyzem, hogy hányan mosnak/nemmosnak kezet, mert szerintem eléggé lehengerlő győzelem lenne a kezet nem mosók számára. A kutatási eredményről majd tájékoztatást adok ezen a csatornán keresztül:)

Remélem kielégítő választ adtam, és örülök a kérdésnek, ami nagyon sokat segít abban, hogy ne nekem kelljen kitalálnom mindig, hogy miről írjak!

10 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://springinjupiter.blog.hu/api/trackback/id/tr33416254

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kramer Ádám 2008.04.08. 09:13:12

Diniiiiiiiiiii! Boldog névnapot kívánok, innen a messzi közép-kelet Európából!!!:) Fat

foldimiki 2008.04.08. 10:10:16

Én is boldog névnapot kívánok? Azt is ez a THING okozza, ha valaki minidg egy méterrel rövidebbet dob, mint a kívánt távolság?:)

Brecsi · http://www.seopack.hu 2008.04.08. 10:16:07

Akkor a magyar ligában elég sok a thinges játékos:D

Niko 2008.04.08. 10:16:19

Így van boldog névnapot, aztán a kutatást tedd közszemléra az öltözőben:)

Az ütésről nem nagyon írsz, azt nem gyakoroljátok, semmi okosat nem mondtak neked, hogy mi az amit másképpen kéne csinálni, hogy eltaláld a bogyeszt?

N

Csilla 2008.04.08. 14:38:07

Boldog nevenapját, Dinike! A (non-existing) frizu pedig jó nagyon, ne érdekeljen, hogy ki mit mond. :P

Padre 2008.04.08. 15:56:53

ebben a sztoriban azért több volt Dinikém.

Imi 2008.04.10. 08:47:32

Még hogy kérdezzünk?! Én már megkérdeztem a salak összetételét, meg hogy elraktad-e az első basehit-labdádat (nyilván nem, ezért kerülöd a témát - most már muszáj lesz egy homerunt is ütnöd, hogy ne valami snassz mez emlékeztessen csak a polcon öreg napjaidban). :)

Ez a THING-es dolog nagyon kemény! :)
Táti viszont épp ennek az ELLENKEZŐJÉRE a legjobb példa: Szökőévenként egyszer jár edzésre, semennyire nem lehetne formában, dagadt és öreg - aztán ha felmegy a dombra, még mindig a csapat legjobb dobóteljesítményét nyújtja, meg vagy .200-zal a csapatátlag fölött üt... pedig annyira jó sosem volt, hogy még abból visszaesve tarthatna itt... Csakis valami ANTI-THING tarthatja ezen a szinten :)

Matthew 2008.04.11. 10:23:59

És mire használják az ilyen embert? Mert ha valami jó dologra akkor én is megyek és megpróbálkozok ilyen szépeket dobni :)

Hami 2008.04.11. 10:35:35

"A játékosok kivétel nélkül tiszteletet tanusítanak az edzők iránt. Amikor beszél az edző akkor általában mindenki némán figyel"
A mi fiataljainknak volna tehát mit tanulni még azoktól a latin sutyerákoktól is, akik hugyozás után nem mosnak kezet. :-)

Imi 2008.04.11. 13:47:41

DINI!

KÉT FONTOS MAGÁN TÉMÁBAN KÉNE ÉRTEKEZNÜNK!

KÉRLEK, ÍRD MEG AZ I.ILLES@OSRAM.HU CÍMRE, HOGY MELYIK EMAILEDET OLVASOD RENDSZERESEN, VAGY MILYEN EGYÉB MÓDJA LENNE ENNEK.
süti beállítások módosítása